Weer thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul en Eugemiek Rovers/van Asperdt - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Paul en Eugemiek Rovers/van Asperdt - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Eus en Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul en Eugemiek

08 Augustus 2008 | Nederland, Amsterdam

Hoi allemaal,
Inmiddeels zijn we na een lange reis, weer helemaal veilig thuis gekomen. Na een prachtige reis, is het ook weer erg fijn om thuis te komen en te zijn.
We waren erg verrast door een leuk en warm onthaal, in ons eigen huis.

We willen iedereen bedanken die interesse heeft getoond in ons zuid Amerika avontuur.
Wij gaan nu de foto's selecteren en nog lekker nagenieten.
De meeste mensen, zullen we binnenkort wel weer live zien en spreken!

Groeten Paul en Eugemiek

• 08 Augustus 2008 - 12:03

Liefste Nichie:

Graag gedaan hoor, dat warm onthaal. Was maar een kleine moeite, ik kon het niet laten.. hihi.. De volgende familie dag is het programma al bekend? De hele dag foto's bekijken?? Ik ben wel heel benieuwd, dus als je iets voor die ouwe tantes en ooms gaat organiseren wil ik er wel bij zijn. Zal wel een grijs pruikje opzetten zodat ik niet te veel opval..

• 08 Augustus 2008 - 13:14

Marlène:

Welkom thuis. Veel plezier met het selecteren van de foto's (zal nog een hele klus zijn) Geniet nog lekker na, voor je het weet moet je weer gewoon aan het werk.

• 08 Augustus 2008 - 14:07

Henry & Miriam:

Ben net bij aan het komen van de vele biertjes die we op jullie behouden thuiskomst hebben gedronken afgelopen nacht. Zie jullie snel om bij te praten !!!

• 09 Augustus 2008 - 11:21

Rob:

Welkom thuis, ondanks het gemis vloog de tijd toch om.
    Tot heel binnenkort!

• 09 Augustus 2008 - 20:21

Dennis:

heej reizigers,

we spreken snel een keertje af, oke?? mail maar een keertje.

Ik wil graag jullie ervaring over de reis aanhoren en vooral paaseiland.

greetz

• 10 Augustus 2008 - 10:44

Trudy En Koos:

Welkom, weer op Hollandse bodem.
    Wat een geweldige reis hebben jullie gemaakt!!!
    Tot gauw?!

• 10 Augustus 2008 - 11:31

Harry & Hendriks.:

Weer gezond en een grote ervaring rijker weer terug op nederlandse grond,dit op deze leeftijd te mogen mee maken is toch geweldig
    dit moet toch voor jullie een uitdaging zijn om ook de andere kant van de wereld te ontdekken (of niet soms)
    maar daar hebben jullie nog alle tijd voor,
    wat ons betreft welkom
    thuis en nu is het toch nog even bijkomen van alles en dan weer aan de slag,we zie jullie nog wel een keertje,
    groetjes van Mia & Harry. DOEIIIIIIIII

• 11 Augustus 2008 - 12:47

Ingrid:

hé lieverds,

Fijn om te horen dat jullie weer veilig zijn geland op jullie eigen stekkie. Geniet van het bij komen en alle foto's en herinneringen. We bellen snel.

dikke kus

• 26 Augustus 2008 - 22:00

Sabine:

Nou, spuit 11, begon zo enthousiast in het volgen van jullie avontuur en ineens blijken ook 9 weken ineens alweer voorbij. Aan de fot's te zien hebben jullie een onvergetelijke, prachtige reis gemaakt! Welkom thuis!
    Gr. Sabine

• 21 Oktober 2008 - 18:50

Jolande Maartens:

Eugemiek, ik ben in de afgelopen 3 maanden ook weer ruim 6 weken weggeweest. Ik lees daarom je avonturen nu pas. Volgens mij heb je het samen met Paul goed gehad. Ik hoop je snel te spreken. Heb je al volgende plannen?

• 29 November 2008 - 21:07

Nettie Jong:

Hoi Eugemiek,

Via googel kwam uit bij jouw fantastische reis.
    Bijzonder om ineens exclusieve foto's te zien van aparte landen met een ex-collega. Deze reis zal vast nooit meer verdwijnen uit je geheugen.
    Bedankt voor al die zeer mooie plaatjes van foto's.
    Het gaat je goed, Nettie Jong