Aankomst in Ecuador, Quito - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Paul en Eugemiek Rovers/van Asperdt - WaarBenJij.nu Aankomst in Ecuador, Quito - Reisverslag uit Quito, Ecuador van Paul en Eugemiek Rovers/van Asperdt - WaarBenJij.nu

Aankomst in Ecuador, Quito

Door: Eus en Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul en Eugemiek

11 Juni 2008 | Ecuador, Quito

Hoi allemaal,

Als eerste bedankt voor de vele berichten. Dit stimuleert ons om onze site bij te houden.

Wij zijn na een goede pot voetbal en een lange vlucht, aangekomen in Quito Ecuador. De reis is begonnen!

Gisterenavond om 1700 uur plaatselijke tijd zijn we geland. Met de taxi zijn we naar ons eerste Hostel gebracht waar we met de taxichauffeur ons eerste spaanse gesprek hebben kunnen voeren. Het ging Eus niet slecht af, hij begreep wat we bedoelden. Vanaf het dakterras van de Secret Garden, ons Hostel, keken we over Quito uit. We hebben daar met 20 andere backpackers samen zitten dineren. Om 2000 uur zijn we al naar bed gegaan omdat we bekaf waren.

Het is hier nu 0700 uur 's morgens we gaan nu eerst ontbijten en dan Quito verkennen. Als we vanavond nog op de computer kunnen zullen we nog foto's plaatsen. Zoniet, we vertrekken morgen met de bus en boot naar de lodge in de jungle. We nemen aan dat ze daar geen internetboom hebben. Begin volgende week kunnen we dan weer een bericht gaan plaatsen

Groeten Eus en Paul.

Het is nu inmiddels avond en we hebben zojuist foto's toegevoegd. Het was een erg leuke 1e dag. Helaas hebben we ons 1e bericht gewist waardoor we alle leuke reacties van iedereen verloren zijn. We weten nu hoe het werkt, zal dus niet meer gebeuren.

• 11 Juni 2008 - 13:37

Ben, Marjan, Vincent:

We zien dat jullie veilig zijn aangekomen.
    We kijken uit naar het reisverslag van de eerste week, hopelijk met een paar mooie foto´s...
    Geniet er flink op los en geef jullie ogen maar flink de kost.
    Groetjes
    fam Coops

• 11 Juni 2008 - 14:21

Pa En Ma:

Bericht ontvangen! Pascal belde al. Goed uitgeslapen, dat zul je kunnen gebruiken. We wachten op het volgende! Succes.

• 11 Juni 2008 - 14:32

Je Nichie Willeke:

Hé backpackers!
    Wat leuk om wat van jullie te horen en goed om te horen dat de reis goed is gegaan. Tenminste dat denk ik dan maar...
    Geniet goed van alles en iedereen. Wij gaan ons weer klaar maken voor de volgende voetbal wedstrijd!!!
    Dikke zoenen vanuit Valkenswaard

• 11 Juni 2008 - 19:17

Esther:

hé wat leuk om jullie mooie site te zien, wie is er zo kundig op de computer?
    Jullie avontuur is weer goed begonnen. Heel veel plezier en geniet er van, maar dat zal wel weer lukken. Ik kijk uit naar de rest van jullie verhalen en foto's. Heel veel groetjes Esther

• 12 Juni 2008 - 11:51

Harry & Mia Hendriks:

beste EUGEMIEK & Pa

Op de foto gezien dat het eten er best in wil
    maar eet niet te veel want je moet daar nog veel hogebergen beklimmen
    goed voor de spijs vertering maar minder goed voor de voetjes
    de eerste indrukken komen bij ons geweldig over,dus alles bij elkaar moet dit toch een fantastische reis worden
    kan niet fout gaan,
    groetjes van Mia & Harry Hendriks,Doeiiiiii,

• 12 Juni 2008 - 16:01

Leo En Franka:

Hallo Zilst,
    Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Elke dag zullen wij jullie trip volgen. Geniet ervan.
    gr.

• 12 Juni 2008 - 16:34

Anita:

Hoi avonturiers!

Fijn dat jullie reis goed gestart is! Mooi, zo`n kleurrijke mensen in een druk straatbeeld. Veel plezier nu in het groen!

Doei Anita

• 12 Juni 2008 - 16:42

Miri-an Barel:

hoi eus en paul.
    fijn dat jullie een goede vlucht hebben gehad.
    dit wordt toch wel cultuur snuiven en geen kerkentour toch.
    ben benieuwd hoe het jullie in de jungle vergaat veel plezier, wij hebben hier nog een paar feestjes tegoed.
    groetjes knuff en XXX
    van de barelletjes.

• 12 Juni 2008 - 20:48

Marlie:

Sjiek om te zien en lezen al, ik ben best jaloers! Ben benieuwd naar de volgende foto's en ervaringen. Geniet ervan!
    Groetjes, Marlie
    oh, het is overigens echt belabberd weer hier, (regen en heel koud),want dat wil je toch altijd weten als je in een ver en warm oord bent.......

• 13 Juni 2008 - 04:59

Albert.:

Hoi Eugemiek en Paul.

En een goede vlucht gehad?
    Volgens mij zitten jullie nu in jullie eigen Peking express...
    Als ik jullie foto's bekijk dan heb ik heel veel zin om het eerste vliegtuig richting Zuid-Amerika te pakken.
    Geweldig gewoon....

p.s. Bart en ik vragen ons af of jullie al gebruik hebben gemaakt van het overlevingspakket?
    (hoe gaat het met je voeten, Blaren weg?)

Veel plezier de komende dagen. Ik hou mij op de hoogte...

Groetjes Albert.

• 13 Juni 2008 - 12:44

Dennis:

Hé,
    Inderdaad ja de site bijhouden!!!!
    Leuke foto's en ik wacht nu al op het volgend bericht.

De groeten

• 13 Juni 2008 - 13:25

Peter Sandkuijl:

Cool, site bijgehouden ! Het GSM overzichtje helpt niet om draadloze site updates te doen ? Leuk dat er foto's zijn, je voelt je daar al snel een knappe persoon want mooi zijn ze nu niet allemaal ;-) Have fun, wj gaan vanavond de Fransen proberen te verslaan......

• 13 Juni 2008 - 14:40

Zoë Barel:

beste paul en euge

ik vond het verhaal heel erg mooi.
    en ik hoop dat jullie nog een hele fijne vakantie hebben en nog heel veel mooie dingen zullen zien.

groetjes xxxxx Zoë Barel

• 13 Juni 2008 - 16:51

Cas:

staat je goed paul.
    het is dat ik geen meid ben want andres wist ik het wel.

groetjes cas

• 13 Juni 2008 - 17:51

Daantje:

heey paul en eus

Ik hoob dat julie het naar je zin hebben.
    Hier is het een en al orangje.En met de verbouwing gaat het ook goed.Bij cafe den hoek is het elke dag lawai.Ik hoop dat julienog maals een fij ne verkantsie.En met tjieko komt het wel goed.

xxxjes daantje

• 14 Juni 2008 - 12:06

Rob:

De cijfers op de klok in de baseliek staan helemaal andersom.
    ;-)

• 14 Juni 2008 - 14:43

Marcel (GB):

Heey vakantiegangers!
    Klinkt goed en mooie foto's.
    Ik ben al benieuwd naar het volgende verhaal!
    Veel plezier en idd wel de site bijhouden!
    Groetjes!

• 14 Juni 2008 - 19:45

Tante Jos & Ome Bert:

Hoi Wereldreizigers,

Wij genieten van jullie reisverhalen en natuurlijk de foto's.
    Veel reisplezier en geniet er van.

• 15 Juni 2008 - 11:56

René En Marleen:

Hey Paul en Eus,

De reis is begonnen! Geniet er van, wij genieten mee via deze site. Mooie foto's! Veel plezier.

Groetjes René en Marleen

• 15 Juni 2008 - 16:56

Sabine:

Zo, dat ziet er al meteen goed uit op dag 1! Het idee alleen al dat je weken lang alleen maar geweldige dingen gaat zien en beleven is wauw! Daar ga ik tenminste van uit. Ik zou zeggen goeie start en volhouden zo!

• 15 Juni 2008 - 22:22

Gerwin:

wow, aan de uitzichten te oordelen moet je daar niet verdwalen, volgens mij vind je het hostel never nooit nie meer terug.
    Quito lijkt me dag en nacht verschillen met de jungle waar je door de bomen de lodge niet meer ziet .. eh?
    Verbazingwekkende tijd toegewenst Eus en Paul (of moeten we nu Jane & Tarzan zeggen?)

aaaHaHaHaHaaa HaHaHaHaaa-slingergroet, gerwin

• 16 Juni 2008 - 07:18

Henry:

Hé, mooi gedaan. Ik zie aan Paul dat ie zich al helemaal qua klederdracht heeft aangepast aan plaatselijke bevolking. Hij mag alleen wat magerder worden. Veel wandelen dus.