Hiking en reizen - Reisverslag uit Loja, Ecuador van Paul en Eugemiek Rovers/van Asperdt - WaarBenJij.nu Hiking en reizen - Reisverslag uit Loja, Ecuador van Paul en Eugemiek Rovers/van Asperdt - WaarBenJij.nu

Hiking en reizen

Door: Eus en Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul en Eugemiek

29 Juni 2008 | Ecuador, Loja

Hoi,
hier even een kort berichtje vanuit Loja. Gisteren hebben we in een nationaal park een heel eind gewandelt. Omdat het erg bewolkt was en koud, hebben we niet op 4200 meter gelopen maar op 3700, dat is nog hoog genoeg. Ondanks het mindere weer was het toch een prachtige dag. In het park zijn meer dan 200 meren en een bos waar de Hobbits rond zouden kunnen lopen 'rare bomen en erg veel mos´.
Vandaag zijn we door gereisd naar Loja om morgen met de bus door te kunnen reizen naar Peru.
We hebben zojuist de finale van het voetballen zitten kijken, spannende wedstrijd met een goed resultaat, toch?
We zijn daarom laat in een internetshop, we proberen nog even wat foto´s te plaatsen maar als dat niet lukt komt dat de volgende keer weer.

We hebben overigens nog geen cavia gegeten, hier noemen ze dat Coei. in Peru zullen we dat vast nog wel gaan proberen.

Nou luitjes tot de volgende keer maar weer.

Paul en Eugemiek

  • 30 Juni 2008 - 08:21

    Peter Sandkuijl:

    Hee guys,

    Goh, koe schrijf je toch anders of hebben ze daar ook een soort van Brabants dialect ? Die hoeden zijn ook hilarisch, Beatrix zou zich thuis voelen..... Ik heb nu ook een vermoeden dat we een verklede panfluitspeler met carnaval gaan zien ;-)
    Hier gaat alles zijn gangetje, de zomer begint er aan te komen en het werk wordt ook wat rustiger (dat is die plek waar je zo'n 5 dagen per week naar toe gaat om samen te zijn met mensen die niet persé je vrienden zijn weet je nog hahaha). Groetjes uit Zeelst en blijf de verhalen posten, erg leuk

    Greetz

    Peter !!

  • 30 Juni 2008 - 11:01

    Ron:

    Hoi Paul en Eus,

    Goed te lezen dat het lekker gaat, wij zijn overigens ook blij dat Spanje heeft gewonnen en niet Duitsland, hoeven we tenminste niet de Hollandse kentekenplaten af te plakken als we door Duitsland crossen.

    Wij hebben trouwens afgelopen vrijdag met bbq ook koei gegeten, althans een stukje ervan was erg gezelli, alleen hadden we de dag erna allemaal een lichtelijk houten koppie.

    Wij kijken ook uit naar de vakantie, de kids hoeven nog maar een weekje naar school en dan begint het toch wel te kriebelen, vooral omdat het nu toch al weer een tijdje best lekker weer is in Nederland.

    Uit Zilst is weinig nieuws alleen dat je natuurlijk niet meer mag roken in de kroeg na 1 juli, zal ook wel goed komen. Met Jantje gaat het best goed, hij is alleen nog erg moe maar dat is normaal, komt ook goed!

    Verder moest ik jullie nog de groetjes doen van de sporters op het Kastelenplein, dus bij deze.

    Have fun en kiek oet.

    Groeten Ron

  • 30 Juni 2008 - 11:31

    Sandra En Johan:

    Ha eug en paul,
    Hier even een berichtje van het PGZ thuisfront.
    Alles loopt hier op rolletjes, als je langer wilt blijven dan is dat totaaaaaaal geen probleem. We missen je niks. Ik vooral niet. Ik zit weer helemaal in mijn óude"rol.

    Zonder gekheid en met vertaling. Het loopt prima, maar vooral ik ben wel weer blij als onze brabo terug is. De weken zijn wel omgevlogen, dus we zien je weer snel terug. Ik geloof dat jullie je ook wel een beetje amuseren!
    Pas op jullie zelf en nog een fijne vakantie.
    Groetjes sandra en johan en de rest van PGZ.

  • 30 Juni 2008 - 17:57

    Suzan Van De Fitness:

    Hey Paul en Eugemiek!
    Leuk om jullie avonturen te lezen! We hebben weer genoeg om te kletsen tijdens het sporten. Heel veel plezier en geniet ze...
    Tot ziens weer op de maandag avond!!

    Groetjes Suzan

  • 02 Juli 2008 - 08:54

    Nicolle:

    Even een berichtje uit Eindhoven. Peter is in zijn nieuwe job begonnen en het bevalt allemaal erg goed, voor zover je er na een week iets van kan zeggen. Het was in ieder geval een warmer onthaal dan 2 jaar geleden. Maar Kroymans is dan wel een goede leerschool geweest en de opstap naar deze baan. Zondag gaan we naar Jeroen en Nele en gaan de mannen mountain biken. Peet is 15 kilo kwijt, inmiddels. Ikke 4. Maar mijn hersens zijn te klein om al mijn verstand op te slaan, dus is mijn lichaam begonnen om het elders op te slaan, zullen we maar zeggen. We zijn na vrijdag 3 weken kinderloos en zullen daar op onze manier van profiteren. Op 3700 km wandelen is wel erg hoog, krijg je dan nog voldoende zuurstof om uberhaupt een stap te verzetten? Het ziet er allemaal wel heel gaaf uit. Hopelijk zien jullie nog heel veel mooite dingen en mogen wij daarvan meegenieten.

    Liefs en groetjes,

    Peet, Nicolle en Lesley.

  • 03 Juli 2008 - 06:28

    Henry:

    Ha; zie dat het jullie goed vergaat. In NL veranderd niks, de wereld draait gewoon door zonder jullie. Paul, ik vind dat je het niet kunt maken om cavia te eten; het waren je beste vrienden in je jeugd !!

  • 03 Juli 2008 - 13:29

    Jeroen:

    Zeg Henry, jij eet toch ook schaap ?!?
    In ieder geval uit betrouwbare bron heb ik vernomen dat aan cavia weinig vlees zit maar wel veel botjes. Ieder zijn voorkeur. Bedankt trouwens, vooral ook namens Nele, voor het verjaardagskaartje. Erg attent. Hier in het geweldige Belgie is alles oké. Nele heeft vanaf deze week verlof waardoor het gezinsleven in de vroege ochtend- en avonduren wat minder hectisch verloopt, althans voor mij dan toch... Op het werk verloopt het een en ander nog wel hectisch, maar daar zal ik jullie verder niet mee lastig vallen. Ons gezinnetje maakt zich verder op (lees; telt af)voor de vakantie in Frankrijk over twee weken. We zien er naar uit. Huisje, zwembadje, wijntje, mountainbikeske. Ook mooi, niet waar? Ik merk trouwens dat jullie je prima vermaken daar in den vreemde. Toch maak ik me enigszins zorgen. Ik vind jullie verhalen namelijk met momenten nogal (rand)psychotisch overkomen. Of hebben jullie misschien teveel van cocabladeren gesnoept tegen de hoogteziekte? Fregatvogels, Blauwvoet Jan van Gent, rare bomen, Hobbits, lavahagedissen, duivelsneus, coei, niet in rechte lijn kunnen lopen, met thermokleding vroeg te bed?!? Ik weet niet hoor...
    Bon, nog een toffe reis verder en mochten jullie (psychologische) bijstand nodig hebben,dan hoor ik het wel zeker.
    Groeten, Jeroen.

  • 03 Juli 2008 - 19:57

    Monique V.d. Fitness:

    Hey Ola,

    jeetje zeg wat gaaf allemaal... Ik zie wel dat jullie goed aan het genieten zijn want het ziet er allemaal goed uit. Onthoud de highlight van Ecuador en Peru goed want als jullie terug zijn wil ik ff met jullie kletsen want volgend jaar rond deze tijd zitten mijn vriend en ik daar ook.

    Geniet er nog ontzettend van en ik blijf jullie volgen.

    Groetjes Monique

    Ps: het is hier wel lekker rustig hoor!!! hihi..

  • 30 Juli 2008 - 19:42

    Gerw Niet Vd Fitness:

    Kijk nou, Eus staat weer bovenop de evenaar.
    En het zijn inderdaad vreemde bossen, hmmm.
    Wat moeten jullie toch slim terug komen. Snel door nu naar het volgende avontuur ..

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Ecuador, Loja

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

08 Augustus 2008

Weer thuis

03 Augustus 2008

Polonesie, Paaseiland

30 Juli 2008

Al meerder dagen in Chili

26 Juli 2008

De zoutvlakte

26 Juli 2008

Zilver mijnen
Paul en Eugemiek

Turkmenistan, Oezbekistan, Tjadzikistan, Kirgyzstan en China.

Actief sinds 12 April 2008
Verslag gelezen: 619
Totaal aantal bezoekers 134454

Voorgaande reizen:

20 Juli 2011 - 10 September 2011

De zijderoute

10 Juni 2008 - 06 Augustus 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: