Weer thuis - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Paul en Eugemiek Rovers/van Asperdt - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Veldhoven, Nederland van Paul en Eugemiek Rovers/van Asperdt - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Eus en Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul en Eugemiek

11 September 2011 | Nederland, Veldhoven

Gister zijn we weer thuis gekomen. We kijken terug op een prachtige vakantie waar we genoten hebben van de vele culturele schatten die de zijderoute te bieden heeft maar ook van de mensen die we ontmoet hebben. We kijken terug op acht onvergetelijke weken. De komende week zijn we nog vrij zodat we alles een beetje kunnen verwerken en onze batterij weer op kunnen gaan laden om het ritme weer te herpakken.
We willen iedereen bedanken die ons via de site gevolgd heeft, voor de leuke en lieve berichtjes die we gehad hebben via de site of via de mail en bij thuiskomst.

Heel veel liefs Paul en Eugemiek

• 11 September 2011 - 10:04

Leo Franka:

Hallo

Welkom terug in ons koude regenlandje.Fijn dat jullie weer veilig thuis zijn en zo"n mooie reis hebben gehad het zal zeker weer wennen zijn goed dat jullie nog een weekje vrij hebben dit heb je na zo'n reis zeker nodig . Nog bedankt voor de prachtige verslagen heel boeiend om te lezen.

Groetjes en tot ziens

• 11 September 2011 - 14:38

Peter En Tilly:

Weer thuis...dat zal wel wennen zijn na zo'n lange reis.
    Nog bedankt voor de prachtige verhalen. Het was erg leuk om te lezen.
    Geniet nog maar lekker na van deze mooie reis.

Groetjes en tot ziens bij de sport.

• 11 September 2011 - 14:50

Marlène:

Hoi Eugemiek en Paul.

Welkom thuis! Wat een prachtige reis hebben jullie gemaakt. Ik heb genoten van jullie reisverslagen.
    Het zal wel weer even wennen in ons eigen landje. Geniet nog lekker na!

Groetjes, Marlène

• 11 September 2011 - 20:44

Jack En Philie.:

Hoi Eugemiek en Paul.
    Fijn dat jullie weer thuis zijn,in ons natte kikkerlandje.
    Ook wij hebben van jullie prachtige reis genoten,via jullie verslagen,en prachtige foto's
    Geniet nog maar lekker een weekje thuis, en we zien jullie weer op de sport.
    Jullie sport vrienden Jack en Philie.

• 12 September 2011 - 06:20

Miranda:

Hoi Paul en Eugemiek!

Goed om te horen dat jullie weer goed thuis zijn gekomen. Fijn dat jullie zo genoten hebben en ik vond het ook heerlijk om jullie mooie verhalen te lezen met de prachtige fotos erbij!
    Geniet nog lekker van jullie weekje rust en we zien jullie snel weer op de fitness!

Liefs, Miranda

• 12 September 2011 - 07:55

Rob:

Wat een gave reis hebben jullie gehad, en wat leuk dat we met een klein beetje fantasie, samen met jullie de reis hebben kunnen doen.
    Bedankt voor jullie korte bezoekje,
    Tot snel.
    Rob Anne-Mieke Myra

• 06 Januari 2012 - 11:02

Michaela :

Dag Paul en Eugemiek,

Binnenkort gaan mijn vriend en ik naar Uzbekistan. We hebben hierover een boek gekocht en wat rond gegoogled (waaronder jullie website, dank hiervoor) , maar zit ik toch nog met een vraag. Hopelijk mag ik die via deze weg aan jullie stellen.

Buiten dat we van reizen houden wil ik graag naar Uzbekistan vanwege de ikat-stoffen (daar wordt het waarschijnlijk anders genoemd; maar de geweven stoffen met veel patronen in felle kleuren) waar Margilan om bekend staat. Helaas hebben we max twee weken en willen eigenlijk zoveel mogelijk van het land zien, alleen ligt Margilan nogal afgelegen van de andere steden. Mijn vraag aan jullie is dus eigenlijk of het de moeite waard is speciaal voor deze stoffen naar Margilan te reizen, of dat je deze stoffen ook veel tegenkomt in de andere bekende steden.

Ik ben helemaal fan van deze stoffen en wil er graag mee aan de slag. Je zullen me daarom ook ontzettend helpen met het beantwoorden van deze vraag!

Groetjes Michaela
    (mhl_vdh@hotmail.com)